Revenir en haut Aller en bas



AccueilRechercherDernières imagesMembresS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

San Kun Wan

 :: Les fiches Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Mer 29 Aoû - 2:31
Invité
Invité
Anonymous
San Kun Wan
We always get lost in 3 universes

behind my smile
Enjoué ☆ sportif ☆ joueur ☆ affectueux ☆ maladroit ☆ combatif ☆ curieux ☆ dynamique ☆ nerveux ☆ rancunier ☆ susceptible ☆ sensible



a piece of me
anecdote
+++
info
+++
anecdote
+++
ce que vous voulez en fait
+++
vraiment
who are you?

19 ans
métiers/études
célibataire
hétérosexuel
Chinois
Bon niveau de vie
Coyote
feat Joo Hyuk Nam
in real life
Je m'appelle Mathilde, j'ai 18 ans, je suis étudiante. J'ai découvert le forum par ma soeur  San Kun Wan 1364328705 .
avatar by iMked ☆ icon by Kristy Snyder on
Revenir en haut Aller en bas
Mer 29 Aoû - 2:31
Invité
Invité
Anonymous

this ain't a song for the broken-hearted

Hoc inmaturo interitu ipse quoque sui pertaesus excessit e vita aetatis nono anno atque vicensimo cum quadriennio imperasset. natus apud Tuscos in Massa Veternensi, patre Constantio Constantini fratre imperatoris, matreque Galla sorore Rufini et Cerealis, quos trabeae consulares nobilitarunt et praefecturae.

Atque, ut Tullius ait, ut etiam ferae fame monitae plerumque ad eum locum ubi aliquando pastae sunt revertuntur, ita homines instar turbinis degressi montibus impeditis et arduis loca petivere mari confinia, per quae viis latebrosis sese convallibusque occultantes cum appeterent noctes luna etiam tum cornuta ideoque nondum solido splendore fulgente nauticos observabant quos cum in somnum sentirent effusos per ancoralia, quadrupedo gradu repentes seseque suspensis passibus iniectantes in scaphas eisdem sensim nihil opinantibus adsistebant et incendente aviditate saevitiam ne cedentium quidem ulli parcendo obtruncatis omnibus merces opimas velut viles nullis repugnantibus avertebant. haecque non diu sunt perpetrata.

Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis lustratae sunt.

Circa hos dies Lollianus primae lanuginis adulescens, Lampadi filius ex praefecto, exploratius causam Maximino spectante, convictus codicem noxiarum artium nondum per aetatem firmato consilio descripsisse, exulque mittendus, ut sperabatur, patris inpulsu provocavit ad principem, et iussus ad eius comitatum duci, de fumo, ut aiunt, in flammam traditus Phalangio Baeticae consulari cecidit funesti carnificis manu.

Sed maximum est in amicitia parem esse inferiori. Saepe enim excellentiae quaedam sunt, qualis erat Scipionis in nostro, ut ita dicam, grege. Numquam se ille Philo, numquam Rupilio, numquam Mummio anteposuit, numquam inferioris ordinis amicis, Q. vero Maximum fratrem, egregium virum omnino, sibi nequaquam parem, quod is anteibat aetate, tamquam superiorem colebat suosque omnes per se posse esse ampliores volebat.

Revenir en haut Aller en bas
Mer 29 Aoû - 6:29
Invité
Invité
Anonymous
BIENVENUE FREROT Very Happy Very Happy Very Happy What a Face What a Face What a Face San Kun Wan 2645326263 San Kun Wan 2645326263 San Kun Wan 2645326263

Je suis tellement contente que tu te sois laissée tentée, et merci encore à Violet héhé What a Face puis ton avatar est trop choupinou ** contente aussi que tu veuilles tenter mon scénario, et pas de pression comme je disais, t'en fais pas I love you tu me diras quand tu sauras, si tu te sens bien avec ou non (même si tu te sens mal un jour, dans longtemps ou autre, t'inquiète Laughing) en tous cas ravie de te voir parmi nous, et j'adore ton pseudo **

N'oublie pas de remplir un minimum la fiche par contre, on demande dans le règlement de ne pas la poster "vide" San Kun Wan 4041958914 What a Face

Bon courage avec ta fichette, n'hésite pas à venir me parler sur la chatbox/envoyer un mp ou autre (ou passer par Vivi si jamais xD) je suis à ta disposition (durant mes heures où je serai éveillée bien entendu San Kun Wan 3008227275) Very Happy

Héhé mon 400ème message sur ta fiche en plus, ça porte chance Very Happy (oui oui on va dire ça What a Face)
Revenir en haut Aller en bas
Mer 29 Aoû - 9:10
Teddy Abolick
We rise by lifting others.
Teddy Abolick
Messages : 731
Emploi/loisirs : Régisseur

Journal perso
Ardoise (dortoirs):
OMG Le petit frère ! Ça va être épique.... Bieenvenuuue sur le fo sweety !!!
J'ai trop hâte de voir ce que tu vas faire avec ta fiche !! San Kun Wan 1364328705
Revenir en haut Aller en bas
Mer 29 Aoû - 9:36
Invité
Invité
Anonymous
bienvenue par ici, bon courage pour la fiche San Kun Wan 3078767252
Revenir en haut Aller en bas
Mer 29 Aoû - 21:51
Invité
Invité
Anonymous
Hello Very Happy bienvenue sur le forum ^^
Bon courage pour ta fiche San Kun Wan 2645326263
Revenir en haut Aller en bas
Mer 29 Aoû - 23:19
Invité
Invité
Anonymous
Merci à tous! :oops: San Kun Wan 3078767252 je vais faire de mon mieux!
Je vais essayer de bien commencer!
Ah oui violet a le don de me convaincre! C'est déjà le deuxième fo sur lequel elle me convainc de venir! Laughing

Ah oui pardon! Je voulais vite poster, mais il était trop tard, je commence à compléter maintenant! :)

j’espère que ça va nous porter chance! San Kun Wan 4041958914
Revenir en haut Aller en bas
Mer 29 Aoû - 23:54
Invité
Invité
Anonymous
Pas de soucis, je précise juste quand je vois du coup San Kun Wan 4041958914
Et vive Violet What a Face et toi aussi Very Happy T'en fais pas, tout va bien se passer quand la chance se manifeste Cool
Revenir en haut Aller en bas
Jeu 30 Aoû - 16:02
Invité
Invité
Anonymous
Bienvenue et bon courage pour ta fiche San Kun Wan 2645326263
Revenir en haut Aller en bas
Jeu 30 Aoû - 22:13
Invité
Invité
Anonymous
Merci! :)
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé
Revenir en haut Aller en bas
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant

Sauter vers :
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Life is Strange :: Les fiches-