Revenir en haut Aller en bas



AccueilRechercherDernières imagesMembresS'enregistrerConnexion
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

Everybody cares. Until they don't ~

 :: Les fiches Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Ven 14 Déc - 22:59
Invité
Invité
Anonymous
chloé price
AMAZABALLS!

behind my smile
révoltée ☆ rebelle ☆ loyale ☆ entière ☆ grande gueule ☆ courageuse ☆ passionnée ☆ vulnérable ☆ rêveuse ☆ intelligente ☆ égoïste ☆ fêtarde


a piece of me
anecdote
+++
info
+++
anecdote
+++
ce que vous voulez en fait
+++
vraiment
who are you?

19 ans
glandeuse
célibataire
homosexuelle
américaine
modeste
le Morpho
Shiro
in real life
Je m'appelle (pas) aka (DoD), j'ai (31) ans, je suis (chef concierge). J'ai découvert le forum sur (PRD).
avatar by (moi) ☆ icon by (@dailyLIS)
Revenir en haut Aller en bas
Ven 14 Déc - 22:59
Invité
Invité
Anonymous

this ain't a song for the broken-hearted

Hoc inmaturo interitu ipse quoque sui pertaesus excessit e vita aetatis nono anno atque vicensimo cum quadriennio imperasset. natus apud Tuscos in Massa Veternensi, patre Constantio Constantini fratre imperatoris, matreque Galla sorore Rufini et Cerealis, quos trabeae consulares nobilitarunt et praefecturae.

Atque, ut Tullius ait, ut etiam ferae fame monitae plerumque ad eum locum ubi aliquando pastae sunt revertuntur, ita homines instar turbinis degressi montibus impeditis et arduis loca petivere mari confinia, per quae viis latebrosis sese convallibusque occultantes cum appeterent noctes luna etiam tum cornuta ideoque nondum solido splendore fulgente nauticos observabant quos cum in somnum sentirent effusos per ancoralia, quadrupedo gradu repentes seseque suspensis passibus iniectantes in scaphas eisdem sensim nihil opinantibus adsistebant et incendente aviditate saevitiam ne cedentium quidem ulli parcendo obtruncatis omnibus merces opimas velut viles nullis repugnantibus avertebant. haecque non diu sunt perpetrata.

Soleo saepe ante oculos ponere, idque libenter crebris usurpare sermonibus, omnis nostrorum imperatorum, omnis exterarum gentium potentissimorumque populorum, omnis clarissimorum regum res gestas, cum tuis nec contentionum magnitudine nec numero proeliorum nec varietate regionum nec celeritate conficiendi nec dissimilitudine bellorum posse conferri; nec vero disiunctissimas terras citius passibus cuiusquam potuisse peragrari, quam tuis non dicam cursibus, sed victoriis lustratae sunt.

Circa hos dies Lollianus primae lanuginis adulescens, Lampadi filius ex praefecto, exploratius causam Maximino spectante, convictus codicem noxiarum artium nondum per aetatem firmato consilio descripsisse, exulque mittendus, ut sperabatur, patris inpulsu provocavit ad principem, et iussus ad eius comitatum duci, de fumo, ut aiunt, in flammam traditus Phalangio Baeticae consulari cecidit funesti carnificis manu.

Sed maximum est in amicitia parem esse inferiori. Saepe enim excellentiae quaedam sunt, qualis erat Scipionis in nostro, ut ita dicam, grege. Numquam se ille Philo, numquam Rupilio, numquam Mummio anteposuit, numquam inferioris ordinis amicis, Q. vero Maximum fratrem, egregium virum omnino, sibi nequaquam parem, quod is anteibat aetate, tamquam superiorem colebat suosque omnes per se posse esse ampliores volebat.

Revenir en haut Aller en bas
Ven 14 Déc - 23:14
Invité
Invité
Anonymous
Bienvenue! Everybody cares. Until they don't ~ 779763324
Revenir en haut Aller en bas
Ven 14 Déc - 23:26
Invité
Invité
Anonymous
Une Chloe ! Everybody cares. Until they don't ~ 897117458
Bienvenue sur le forum Everybody cares. Until they don't ~ 1364328705
Revenir en haut Aller en bas
Ven 14 Déc - 23:37
Eddie Abolick
Creativity takes courage.
Eddie Abolick
Messages : 457
Localisation : un agent secret ne révèle jamais sa position...
Emploi/loisirs : policière & modèle à blackwell
Humeur : j'suis toute fifou, alors attention à vos miches !

Journal perso
Ardoise (dortoirs):
Bienvenue jolie Chloé Everybody cares. Until they don't ~ 1364328705

N'hésite pas si tu as la moindre question à nous le dire ! Bon courage avec ta fiche, très joli kit d'ailleurs Everybody cares. Until they don't ~ 3078767252 j'adoooore ta signature Everybody cares. Until they don't ~ 1364328705
Revenir en haut Aller en bas
Sam 15 Déc - 0:36
Teddy Abolick
We rise by lifting others.
Teddy Abolick
Messages : 731
Emploi/loisirs : Régisseur

Journal perso
Ardoise (dortoirs):
Chloeeeeeeeeeeeeee !!! Everybody cares. Until they don't ~ 1743988990 Everybody cares. Until they don't ~ 1743988990 Everybody cares. Until they don't ~ 1743988990 Everybody cares. Until they don't ~ 1743988990

Bienvenuue sur LIS ! Everybody cares. Until they don't ~ 1364328705
Bon courage pour ta fiche sweetheart ! **
Revenir en haut Aller en bas
Sam 15 Déc - 9:35
Invité
Invité
Anonymous
Hey everyone!

Merci pour votre accueil les poulets ^^

Je m'attaque à cette fichette dans la foulée :3

PS : si vous voulez un lien, ma foi, ma boite à MP est ouverte!

edit : @Graziella Speranza ; merci ma belle pour tes compliments Everybody cares. Until they don't ~ 3078767252
Revenir en haut Aller en bas
Mer 19 Déc - 0:36
Elijah Holtz
Poulet-Spartiate
Elijah Holtz
Messages : 852
Localisation : Arcadia Bay
Emploi/loisirs : Professeur de cinéma

Journal perso
Ardoise (dortoirs):
Allez, je vais faire dans l'originalité et écrire : CHLOOOOOOOEEEEE !
(Comment ça je ne suis pas le premier ? Everybody cares. Until they don't ~ 2538986687)

Courage pour ta fiche, hâte de voir les frasques que tu as en stock ! Everybody cares. Until they don't ~ 1364328705
Revenir en haut Aller en bas
Sam 29 Déc - 15:38
Invité
Invité
Anonymous
Bienvienduuuuuue
cheers Everybody cares. Until they don't ~ 2486034190
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé
Revenir en haut Aller en bas
Page 1 sur 1

Sauter vers :
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Life is Strange :: Les fiches-